آیا نیاز به تقویت قوای جنسی خود دارید؟ پس، این مقاله کوتاه در مورد آجیل ها را تا آخر بخوانید.

یک مطالعه اخیر نشان داد که مردانی که ۶۰ گرم (حدود نیم فنجان) آجیل را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کردند، زندگی جنسی خود را نسبت به قبل به مراتب بهبود بخشیدند. نتایج به صورت آنلاین در مجله Nutrients منتشر شد.

قدرت جنسی آقایان   

محققان از ۸۳ مرد سالم خواستند یکی از ۲ روش زیر را انتخاب کنند:

یا از یک رژیم غذایی سنتی بدون آجیل در طول روز استفاده شود. یا یک رژیم غذایی، شامل ۶۰ گرم (حدود ۳۶۰ کالری) آجیل مخلوط ساخته شده از ۳ مغز بادام، فندق و گردو مصرف کنند.

در طول مدت این مطالعه، یک پرسشنامه، عملکرد جنسی آنها را ارزیابی کرد. پس از ۱۴ هفته، مردان گروه اول بهبود عملکرد جنسی مانند میل جنسی و کیفیت ارگاسم را در مقایسه با گروه دیگر گزارش کردند.

قدرت جنسی آقایان

مشخص نبود که آجیل چگونه به مردان گروه اول کمک کرده است، اما محققان اعلام کردند که مقادیر بالای اسیدهای چرب غیراشباع و آنتی اکسیدان‌های موجود ممکن است، یک عامل تاثیرگذار باشد.

با آسیاب کردن مغز های پسته، فندق، بادام و گردو و ترکیب آن ها با عسل می توانید این ترکیب را به یک معجون فوق العاده قوی برای افزایش میل جنسی تبدیل کرد. ضمن اینکه توجه شود، تغذیه مناسب به همراه ورزش، از بهترین روش‌های ممکن برای افزایش میل جنسی است که توسط پزشکان توصیه می‌شود.

اگر قصد خرید محصولات آجیلی را دارید، انواع محصولات تازه و با کیفیت را می توانید، درب منزل خود تحویل بگیرید. کافی است به سایت ما سری بزنید و بصورت کاملا آنلاین و از طریق درگاه های پرداخت بسیار امن، خرید خود را انجام دهید و محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید. سایت مجموعه آنلاین آجیل و خشکبار آجیلی، www.AJEELE.com  می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *